سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا نتیجه رفرنس نویسی به شیوه endnote  و mendeley متفاوت است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/24 ساعت 12:00:00 بازدید: 1709 امتیاز 5 از 1 نظر

با توجه به این مسئله که امروزه دیگر شیوه رفرنس نویسی به صورت دستی مرسوم نبوده و به جای آن از نرم افزارهای گوناگون در این خصوص استفاده می شود؛ بهتر است به جهت خطای کمتر و کیفیت بالاتر رفرنس نویسی از نرم افزارهای موجود در این خصوص استفاده کرد. نرم افزارهای تخصصی بسیار زیادی در زمینه رعایت شیوه رفرنس نویسی ساخته و طراحی شده اند که کار با هر یک از آن ها نسبت به سایر نرم افزارهای دیگر متفاوت می باشد. اما به طور کلی این نرم افزارها کار رفرنس نویسی را برای شما با فشردن چند کلیک ساده، تسهیل بخشیده اند. نرم افزار mendeley یکی از این نرم افزارهاست که از جمله نرم افزارهای بسیار دقیق و کاربردی است که با توجه به رایگان بودن آن به یکی از برنامه های محبوب تبدیل شده است.

این نرم افزار را شما می توانید با سیستم عامل های مختلف ویندوز، مک، اندروید و آی او اس روی لب تاب، تبلت یا حتی گوشی موبایل خود نصب کنید. نرم افزار endnote نیز از دیگر برنامه های موجود در زمینه شیوه رفرنس نویسی می باشد که از جمله نرم افزارهای قدیمی به شمار می آید که شما می توانید با اعمال هزینه از وجود قابلیت های این نرم افزار به خوبی بهره مند شوید. این نرم افزار نسبت به نرم افزار مندلی از قدمت بیشتری برخوردار بوده و جامع تر از آن می باشد. شیوه رفرنس نویسی با نرم افزار اندنوت کار را برای دانشجویان بسیار تسهیل بخشیده و روند کاری آن ها را نیز با سرعت بیشتری همراه ساخته است. بنابراین به طور کلی هر چند که این دو نرم افزار در جهت رعایت شیوه رفرنس نویسی طراحی شده اند؛ اما با همدیگر تفاوت هایی هم می کنند که تفاوت آن ها در نحوه رفرنس نویسی و رفرنس دهی آن ها می باشد. ولی در نهایت خروجی و نتیجه هر دو نرم افزار یکی است. در هر صورت شما می توانید پس از ثبت درخواست رعایت شیوه رفرنس نویسی در ایران تایپیست – به عنوان یکی از موسسه های پیشرو در این زمینه- از خدمات هر یک از این نرم افزارها بهره مند گردید. 

آیا نتیجه رفرنس نویسی به شیوه endnote  و mendeley متفاوت است؟

رفرنس نویسی به شیوه های مختلف

سوالات متداول

بله شیوه رفرنس نویسی نه تنها به صورت دستی، بلکه با استفاده از نرم افزارهای endnote  و mendeley  به صورت خودکار صورت می گیرد.

بله؛ هر چند که کاربرد هر یک از نرم افزارهای endnote  و mendeley    یکسان می باشد؛ ولی شیوه رفرنس نویسی در هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

رعایت شیوه رفرنس نویسی با استفاده از روش خودکار و استفاده از نرم افزار کار را برای پژوهشگر تسهیل بخشیده و روند کار وی را با سرعت بیشتری همراه می سازد. 

شما می توانید در جهت شیوه رفرنس نویسی و رعایت اصول آن با استفاده از نرم افزارهای گوناگون درخواست خود را به موسسه ایران تایپیست با سابقه درخشان آن بسپارید.


نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/24 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1709 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: روش رفرنس نویسی با مندلی روش رفرنس نویسی با اندنوت رفرنس نویسی با mendeley رفرنس نویسی با endnote رفرنس نویسی با نرم افزار

دیدگاه کاربران

الهام طهرانی | 1400-6-30 ساعت 08:05:57 امتیاز :

از رفرنس نویسیم خیلی راضی بودم. کلی هم مشورت کردم باهاتون. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :